Det går inget bra med körkortet, jag har kuggat inte bara en gång, två eller tre utan hela fem gånger. Det är riktigt genant faktiskt. Jag ska ge det en chans till, sen lägger jag ner och tar en intensiv utb i flen eller liknande efter Thailand. Ikväll blir det Lars Winnerbäck, det ska bli skoj. Måste rusa nu.
Bye
torsdag 5 november 2009
måndag 12 oktober 2009
Ush
Jag kuggade uppkörningen :( Känns så himla trist. Först krockar jag min nya bil och sen kuggar jag. Känns inte som att livet är med mig just nu. Imorgon ska jag boka in en ny tid. Och jag hoppas VERKLIGEN att jag klarar det den här gången. Ush.
Bye
Bye
tisdag 6 oktober 2009
Ett tag sen
Det var ett tag sen, är dålig på att uppdatera men det händer inte så mycket i mitt liv. Jobbar på som vanligt. Borde börja träna men har inte kommit igång än. Satsar fullt ut på körkortet och har nu klarat teoriprovet. Underbart känns det, nu är det bara uppkörning kvar. Sen är det fritt fram för mig att åka bil utan övningskörnings skylten. Thailand resan är bokad, tre veckor i januari. Ska bli underbart! Jag och S, sola och bada.
Bye
Skriver efter uppkörningen.
Bye
Skriver efter uppkörningen.
lördag 29 augusti 2009
Funkar inte
Den här nutrilett dieten funkar inte. i förrigår åt jag ärtsoppa och pannkakor till lunch och en nutrilett till middag, det var allt. Igår åt jag en smoothie till frukost, sallad till lunch och plommon. Det var allt och inte ett gram har jag gått ner. Snarare tvärtom, vågen säger 59.7! För några månader sen vägde jag 53! Illa
onsdag 26 augusti 2009
Nutrilett dieten
Det går väl sådär med nutrilett dieten. I måndags blev det fil och flingor till lunch och nudlar till middag och tre nutrilett shakes. Igår gick det bättre. Fil och flingor till lunch, en nutrilett shakes och två nutrilett bars. Idag har det blivit två nutrilett shakes. Förbannat tråkigt men jag hoppas på resultat. Det är bara att härda ut en och en halv vecka till.
Bye
Bye
måndag 24 augusti 2009
Måndag
Det är måndag med råge! I fredags gifte sig min kusin, så jag och S har haft långhelg. Det var så vackert. Hon var bedårande och såg riktigt lycklig ut. Jag har gått upp en hel del i vikt så nu tänkte jag testa nutrilett på riktigt. En vecka, bara nutrilett så får jag se hur det går. Jag tänkte skriva om det varje dag, dels för att peppa mig själv men också för att sen se vad det gett för resultat.
Så nu kör vi!
Bye
Så nu kör vi!
Bye
onsdag 5 augusti 2009
Brun som en pepparkaka
Nu sitter jag i vårt hus. Vi har bott här i två veckor, men en vecka var vi på Rhodos, kom hem i söndags. Bonita har anpassat sig riktigt bra och går redan ut på trädgården. Det känns underbart även om det fortfarande är rörigt, vi har tex ingen bänkskiva och blandare i köket än, men övervåningen är för övrigt hel renoverad. Känns lyxigt. Nästa vecka börjar jobbet igen och det dröjer 5 månader tills det är semester igen, usch. Rhodos var riktigt bra, varmt och inte ett moln på himlen på en vecka. Så nu är man brun som en pepparkaka!
Bye
Bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)