onsdag 6 augusti 2008

Dör av tristess

Nu är jag på jobbet och jag dör av tristess. Det är bara 2 dagar kvar sen går jag på semester och om exakt 4 dagar är jag i grekland. Det ska bli så underbart. Speciellt nu när sommaren har gått och gömt sig. På lördag ska vi se Lars Winnerbäck. Jag har visserligen aldrig lyssnat på honom riktigt men det är alltid kul att gå på konsert.
Efter resan ska jag komma igång med träningen. Det här håller inte, jag har gått upp 4 kg och det är inga klädsamma kilon tyvärr. Jag skyller på p-pillerna men jag vet innerst inne att det är pga träningen.
Nu ska jag jobba vidare.
Bye

söndag 3 augusti 2008

En vecka kvar

Nu är det exakt en vecka kvar tills vi åker, som jag längtar! Är så less nu på att jobba så jag vet inte var jag ska ta vägen. Pojkvännen har varit på landet hela helgen och jag har jobbat. Vi har sms,at konstant och saknar varandra jämt. Men det är väl så det ska vara när man är nykära. Är riktigt glad att jag gav oss en chans och ännu gladare att han stannade kvar.
Nu ska jag slappa lite i soffan.
Bye

måndag 28 juli 2008

Underbar helg

Jag hade en underbar helg, var hos S hela helgen, Bonita fick följa med. I lördags åkte vi båt med A och N. I söndags var det bara han och jag hela dagen. Mys mys.
Jag vill ha semester nu. Det är mindre än två veckor kvar nu till vår resa, det ska bli så skönt.
Bye

torsdag 24 juli 2008

Semester

Jag vill ha semester! Nu! Är så less, idag hade en smygande huvudvärk som vägrade lämna mig trots en treo. Det är nog värmen, det är sjukt varmt på jobbet. Och i Grekland kommer det vara ännu varmare, jag lär ju få solsting. And then some. Det går jättebra med S, vi är kära och supergulliga hela tiden. Nu har han också sagt ifrån exet och meddelat att de inte ska ha kontakt för han har träffat en ny. Det kändes bra. Hon har inte varit så jätte efterhängsen men det känns som om hon hela tiden letar efter ursäkter och skäl till att höra av sig. Men nu är det slut på det.
Nej nu ska jag ta och slappa lite i soffan.
Bye

torsdag 17 juli 2008

Flickvän

Efter 4 år som singel har man gått och blivit någons flickvän. S närmare bestämt. Vi bestämde det igår. Efter en massa pikar från honom om att vi bara var kompisar sa jag "är det inte dags att vi slutar larva oss?" Jo tyckte han. Så nu är vi ihop. Vi båda kan inte riktigt fatta det men det känns riktigt bra. I´m happy!
Bye

måndag 14 juli 2008

Jobb

Fy vad jag är dålig på att uppdatera, men det finns inte så mycket att uppdatera. Just nu är det bara massa jobb, jämt, hela tiden. Jag längtar till min semester. Jag o S åker till grekland den 10.e, en vecka är vi på Samos. Det ska bli så mysigt. Jag meddelade B också om att vi inte skulle ses mer. Bäst så. Han blev inte så värst ledsen. Tror inte det går någon nöd på honom direkt. Och jag vill satsa på S. Det blev lite tumult när han såg att b hade sms.at mig. Tog en hel dag innan vi ordnade upp allt. 4kg har jag gått upp, illa. Jag har tappat träningen helt. Nu har jag inte ens träningskort. Imorgon ska jag fixa pass. Så jag kan åka någonstans.
Bye

lördag 5 juli 2008

Grekland

Var hemma hos S igår. Öl, middag och vin. Sjukt mysigt var det. Och det känns bara bättre och bättre. Kan nog bli riktigt bra det här. Och B har inte hört av sig vilket mest känns som en lättnad. Ska nog säga att vi inte ska ses något mer om han hör av sig. Jag och S åker nog till Grekland på vår semester i augusti. Vi ska börja kolla på resor och se om vi hittar något relativt billigt.
Strax kommer mina föräldrar och hämtar mig för lite golf.
Bye